V sobotu 18. června byl v rámci oslav 130 let železniční trati Česká Kamenice – Kamenický Šenov nasazen náš „brejlovec“ T478.3101 na pravidelné vlaky Děčín hlavní nádraží – Rumburk se soupravou složenou ze služebního vozu Dsd (rybák) a tří osmidveřových vozů Bai (dříve Cai). Na pravidelných linkách byla nasazena i druhá souprava složená ze tří vozů Bai a prototypového „brejlovce“ T478.3001 z depa Česká Lípa. Obě soupravy tak s pravidelným křižováním ve stanici Mlýny vytvořili nádhernou atmosféru let minulých.
Už páteční návoz vozů s naším brejlovcem T478.3101 z Prahy do Děčína byl zvláště zajímavý, neboť souprava byla složená ze služebního vozu Dsd (rybák), šesti osmidveřových „bajek“ (vozy Bai) a vozu AB z roku 1964 a jízda po koridoru z Prahy Libně přes Sedlec, Kralupy, Lovosice a Ústí nad Labem s cílovou Děčín byla tak trochu ve znamení rychlíků Praha – Děčín z doby, ve které již dosluhující děčínská „Mikáda“ (loko řady 387.0) v jejich čele byla nahrazena nově příchozími „brejlovci“, neboť výkon „zamračených“ T478.1 (dnes 751) byla nevyhovující.
Současné vlaky z Děčína do Rumburka jsou vedené jednotkami RegioShark (výrobce Pesa) ale oba muzejní brejlovci se výkonu vůbec nezalekli, a dokázali s větší soupravou (i kapacitně) dodržovat s přehledem jízdní dobu i do stoupání do stanice Jedlová. I to ukazuje na fakt, že i starší vozidla jako jsou například „brejlovci“ řady T478.3 (dnes 753) jsou stále schopní konkurovat současným požadavkům na přepravu cestujících.